luni, 9 martie 2009

Poli review: Programarea Calculatoarelor, Structuri de Date

Probabil va intrebati daca nu am facut si ceva de programare so far, ca banuiesc ca multi vor sa dea la facultatea de Calculatoare ca sa iasa programatori, nu? Well...

PC a fost pe semestrul 1 din anul 1, iar SD pe semestrul 2. Aceeasi profa, aceeasi asistenta la lab, totul in acelasi stil.
  • Profesor
E. Kalisz
  • Materia
Teoretic faceam C. Teoretic era o materie utila. Am inceput de la suma a 2 nr si am terminat cu lucrul cu pointerii in mare. Continuarea a fost la SD semestrul urmator, unde am facut liste, grafuri si algoritmi elementari pe baza lor. Cine a citit macar o data de curiozitate manualul din liceu nu avea probleme.
  • Desfasurarea cursului
Pot spune ca principala mea dorinta cand am venit la poli a fost sa se faca programarea cum trebuie. N-a fost sa fie.
Profa venea in sala, punea prezentarea cu proiectorul, si mostly ne citea de acolo. Am inteles ca dupa mult feedback negativ, la cursul din semestrul 2 nu mai citea de pe proiector, ci scria si pe tabla din cand in cand...
Personal, n-am rezistat. Am fost la 2 cursuri in semestrul 1, am vazut cat de boring e si cum pot invata de 1000 de ori mai mult cu o carte buna de C acasa in fata compului, si asta am si facut mostly. Si la SD nu am fost la absolut nici un curs. Si nu-mi pare rau.
  • Desfasurarea laboratorului
Asta a fost okish dupa parerea mea. Nu mai imi amintesc exact cum o chema pe asistenta (ceva cu I). Faceam niste probleme de proof-of-concept, practic implementarea teoriei, easy mode and kind of boring. La SD era mai stresant, simteai cum iti apare un fir de par alb in cap la fiecare Segmentation Fault pe care il vedeai... bloody pointers!.
Si tipa se vedea ca stie programare. Adica personal de fiecare data cand am chemat-o sa o intreb ceva (desi nu am avut nevoie de prea multe ori) s-a prins imediat ce am gresit. La rabdare statea cam prost insa, dar nu o condamn. Probabil eu as fi innebunit sa stau sa explic atata.
  • Notare
Examenul a fost un mare kkt. Cel mai stupid stil de examinare ever. In primul rand, nu se face examinarea la programare pe foaie, dar sa zicem ca era mai greu altfel, asta inteleg. Cum a fost? Ne dadea un subiect, 10 min sa-l rezolvam, dupa ne lua subiectul si rezolvarea, si ne dadea urmatorul subiect. Asta timp de vreo 3 ore. Ah si eram asezati in functie de notele de la lab (as if that made sense, personal in sem 2 am lipsit mult de la lab si am mers de multe ori moarta de somn si fara chef, si stateam relativ in fata, desi stiam mai bine decat jumate din sala). La primul examen am avut un soc... multi colegi se apucasera sa scrie pe ciorna, si cand a venit sa ia foile, nu au apucat sa transcrie... Multi picati... dezastru, ce mai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu