miercuri, 18 martie 2009

Poli review: Engleza 1 si 2

  • Profesor
Yolanda Katelli (parca)
  • Materia
Engleza. Mai exact, engleza in a business environment. Aka cum sa scrii o scrisoare, un mail, un CV, etc.
  • Desfasurarea seminarului
Trebuia sa cumperi o carte. Daca veneai fara ea, crize si nu prea aveai ce cauta la seminar. (Da, era scrisa de profa cartea.) Lucram de pe carte cica. Exercitii boring, multe scrisori/mailuri/CV-uri...

Profa statea pe scaun, si tasta la comp in word, si ne punea proiectorul.

Exemplu de tema: CV-ul... L-am facut, l-am pus cu totii pe rand pe proiector. 99% dintre noi a trebuit sa il refacem pe motiv gen nu am pus un tab aici, nu e perfect aliniat textul, etc. Ora urmatoare gasea altceva care sa nu-i placa, si il refaceai yet again, asa ca nu trebuia sa te chinui prea mult.
  • Notare
Conta si prezenta la seminar, si activitatea cica, si un proiect de final.

La proiect a fost fun... profa in ora de dinainte: "Faceti o prezentare. Puteti veni cu o prezentare in powerpoint, si o punem cu proiectorul. Da, veniti cu ea pe stick, nu e nici o problema.". Stam noi, facem prezentarea frumos, pregatim si discursul de 5 minute, si la seminar: "Ce prezentare powerpoint? V-am zis eu de asa ceva? Ce discurs in fata clasei? Intrati pe rand in sala si vorbiti cu mine". Si ne pune in prima banca pe rand, ne apucam, vorbim max 1 minut, dupa ne invadeaza cu intrebari timp de inca 1 minut, n that's it (nu mai mentionez ca era ceva IT-related, si profa... in fine, nu comentam :P )



Gata cu materiile din anul 1, semestrul 1. More to come :)

Dragi tovarasi politehnisti care mai frecventeaza blogul ( I know ur out there :) )astept commenturi cu feedback, experientele voastre, etc. :)

Un comentariu:

  1. macar tu nu ai fost data afara pe motiv ca ai vb in timpul exemenului?! care exemen frate ?!
    si uite asa eu m-am intalnit cu ea si in vara/toamna la restanta..pe care am dat-o pe holurile din rectorat (ca in sala nu mai erau banci, numai pe hol gaseai :D)

    RăspundețiȘtergere