miercuri, 18 martie 2009

Poli review: de la WC

Se pare ca administratia politehnicii ne considera un fel de robotei care nu au nici un fel de nevoi... Stiu ca e un subiect cretin, dar tine de viata la politehnica. Sa va povestesc cateva mici experiente legate de WC-urile din poli...

Prima a fost la examenul de admitere. Merg si eu ca omul inainte la WC, si cand sa deschid cabina sa ies... surpriza... nu se mai deschide! Cel mai misto motiv sa ratezi examenul: am fost blocata la toaleta... Bine s-a deschis eventual dupa ce am tras mai tare, dar am facut un mental note sa nu mai intru ever in cabina din dreapta de la WC-u fetelor din rectorat.

Realilzand si ei ca the toilets suck, s-au gandit sa le renoveze... Au inceput cu toaleta baietilor. Asa ca practic am avut baie comuna timp de vreo luna pana le-au terminat-o (de parca nu era destula coada la baia fetelor in pauza... imi pare rau ca am intarziat la curs domnule profesor, dar am stat la coada la baie!). Dupa, au renovat baia fetelor. Au schimbat si usile alea de nu se mai deschideau :D . Dar, daca la baieti a luat relativ putin, la fete au stat in renovare mult si bine... Ca tot nu prea sunt fete la poli, nu? So... fetele aveau de ales... ori intra la baieti, si risca sa dea de vreun tip care nu se gandeste ca practic e baie comuna si ar trebui sa intre in cabina, ori sa mearga pan la mama dreq la alta baie de fete...

Oricum singura baie care are usi care se inchid este in rectorat la parter. Restul bailor...trebuie sa tii usa. Ah si nu va asteptati la chestii gen hartie (echipati-va cu multe servetele!), sapun, uscator/servetele, apa merge trasa doar in unele locuri, oglinzi nu exista... macar avem cosuri de gunoi... sort of... ca sunt defapt niste cutii de carton goale...

In automatica e si mai misto... In EC-uri e o singura baie... la subsol... unde sunt WC-uri "turcesti"... si ultima data cand am fost, au schimbat usile (au terminat treaba in cateva zile, e de bine, poate si pentru ca e singura baie din zona). Miros ingrozitor, era si apa pe jos (sau sper ca era apa...), vis, ce mai... In EG-uri teoretic e un WC la fiecare scara... practic majoritatea sunt incuiate (la fete cel putin, la baieti sunt mai multe deschise) si e o singura cabina, deci desigur stai la coada in fiecare pauza, mai gasesti si cate un gandacel sau paianjen sa iti tina companie in timp ce iti faci treaba... E chiar entertaining, erau la un moment dat un paianjen cu picioare lungi si unul mai mic si mai gras... se bateau... A castigat ala mic si gras, ca data urmatoare cand am fost, l-am revazut stand victorios pe panza, mancand o musca...

Well cam asta e cu baile fetelor, asteptam un baiat sa ne descrie experientele si pe la ei :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu