vineri, 11 septembrie 2009

Aion Open Beta - primele impresii

Am zis sa incerc si eu un Aion in stadiul de open beta, ca cica e gen Lineage 2, dar cu mai putin grinding... yeah right...

In primul rand, a fost a pain in the arse to get it to run... Pentru ca launcheru ala e setat, din motive dubioase, pe US, si pana te prinzi sa schimbi regiunea, dureaza ceva... Eu am stat o gramada sa editez config files n stuff inainte sa ma prind...

Mi-am crescut 2 caractere pana la lvl 11. Primele 10 nivele sunt pur si simplu grind. Da, o sa zica lumea ca nu sunt grind, ca faci questuri, da cand ai questuri gen du-te si omoara n mobi d-aia si inca 10 d-ailalti si dupa vorbeste cu nenea care e in coltul opus al hartii... asta numesc eu grind. Poate ca nu mai am eu rabdarea necesara, dar mi s-a parut booooooring.

Primul caracter era un Scout. L-am facut assassin. Am fost surprinsa sa vad ca nu pot sa intru in stealth in combat. So stealthu ma ajuta fix doar ca sa dau skillul cu lovitura din spate, si sa ma sneakui pe langa mobi la questuri de collect X stuff. Dar dual dagger wielding e pretty fun... De asemenea, am remarcat o imbunatatire fata de lineage in sensul ca desi si aici ai power shards, care sunt practic echivalentul SS-urilor din lineage, acolo era horror sa farmezi fara ele... aici merge si fara. Dar, e aceeasi chestie: trebuie sa stai jos o data la 2-3 mobi sa ti se regenereze hp-ul... potiunile si bandajele sunt prea scumpe. Si daca ai sorc e la fel, doar ca desi mobul nu ajunge la tine (daca te duce cat de cat capul sa folosesti croud control) dar ramai repede fara mana, dupa 3-4 mobi.

Al 2lea meu caracter a fost un Cleric. Healurile sunt pretty nice, si e interesant faptul ca de la lvl 10 folosesti chain armor, deci e mai dificila startegia cu "omoara intai healerii"... E marfa si ca faci destul dmg cat sa poti sa soloui, desi damageul e cam jumate din cel al unui sorc (aveam un amic care juca sorc, deci am putut sa compar).

Si faza cu zborul e pretty fun, dar... nu e asa spectaculos.

Alte chestii care mi-au placut:
- chain skills pe care ti le pui pe acelasi slot. Aka ai skill 1, si dupa ce il castezi, in locul lui apare un alt skill, si clipeste, sa stii sa il dai pe ala. Si dau uberdamage. Si in orice caz nu e ca in alte jocuri unde trebuie sa ai skilluri pe 1000 de bare.
- poti schimba canalul, aka ai 10 canale pentru fiecare regiune, si fiecare canal are harta lui, deci daca ai prea multi oameni care iti omoara mobii, te muti intr-unul mai gol, unde poti farma linistit. Desi, presimt ca 10 canale nu vor fi suficiente dupa ce jocul se lanseaza.

Chestii care nu mi-au placut:
- grind
- faptul ca trebuie sa te odihnesti o data la 2-3 mobi
- craftingul e interesant, dar e annoying... consuma tone de inventory space, nu poti crafta decat in oras la mese speciale, si iti ia secole!
- nu exista pvp pana la rank 25, si n-am avut rabdare sa ajung pana acolo.

In concluzie, e un joc bun pentru cei care au multa rabdare si mult timp de pierdut. Eu una prefer Warhammer, unde simti ca faci o diferenta chiar daca esti lvl 1 si in chiloti si sari direct la RvR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu