marți, 13 octombrie 2009

Linux Kernel fun

Recent am dat de articolul asta, si am realizat ca kernelul de Linux este o sursa foarte buna de divertisment pentru cei care au timp de pierdut...

Deci, daca va plictisiti, downloadati codul sursa (daca nu il aveti deja :P ) si dati un egrep -ir "cuvant" * pe el, inlocuind desigur "cuvant" cu ceva creativ, and have fun :P

Cateva chestii dragalase pe care le-am gasit in 2.6.28:

arch/x86/kernel/visws_quirks.c :
*What lunatic came up with this shit?
arch/sparc/lib/checksum.S :
/* Sun, you just can't beat me, you just can't. Stop trying,
* give up. I'm serious, I am going to kick the living shit
* out of you, game over, lights out.
*/

drivers/video/sis/sis_main.c: #ifdef STUPID_ACCELF_TEXT_SHIT
net/ipv4/tcp_input.c: * all the algo is pure shit and should be replaced
sound/pci/ac97/ac97_patch.c: * shit may happen.

arch/mips/pci/ops-bridge.c:
oh_my_gawd:

/*
* IOC3 is fucked fucked beyond believe ... Don't even give the
* generic PCI code a chance to touch the wrong register.
*/


linux/lib/vsprintf.c

/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
* Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
*/

Acum ma simt ceva mai bine pentru faptul ca am uitat la un moment dat un System.err.println("E null fmm!!!"); intr-un cod sursa pe care l-am trimis pentru la facultate (avea oricum 5000+ linii de cod, deci ma indoiesc ca a observat cineva, mai ales ca nu mai intra pe ramura aia, reparasem bugul...

Morala: good code has swear words in it :P

2 comentarii:

  1. Luckily, eu am un script care-mi parsează codul după asemenea expresii ca să mă asigur că nu trimit chestii de tipul ăstora.

    Și nici nu înjur prea mult :P

    RăspundețiȘtergere
  2. „Morala: good code has swear words in it :P ”

    Good to know. Presimt că anumite persoane cunoscute mie o să fie foarte frustrate în viitorul apropiat. :D

    RăspundețiȘtergere