miercuri, 24 iunie 2009

FUCK YAHOO!!!

Cam radical titlul, but still, m-am saturat. De 2 zile trebuie sa vanez servere de yahoo care inca nu au trecut la noul protocol, neputandu-ma conecta de pe linux decat cu prostia de webmessenger.

Yahoo e evident just another money hungry company, de ce dreq toata lumea sta pe el? Care este scopul in a avea un protocol asa de special, cand s-a demonstrat in repetate randuri ca este mult mai vulnerabil decat protocoalele standard? Poate sa imi dea cineva alt motiv pentru asta si pentru faptul ca il schimba atat de des in afara de dorinta ca toata lumea sa foloseasca clientul oficial, sa poata sa afiseze reclamele alea idioate pe care oricum 99% din noi le ignora, si doar consuma resurse inutil? (yep, comments are welcomed, poate inteleg si eu).

Si, daca sunteti macar cat de cat de acord, intreb: de ce continuam sa folosim yahoo cand exista atatea alte servicii mai bune? Unele si mai sigure, si care consuma mai putine resurse...

Eu una propun google talk. Sincer acum, e protocol standard, it works! File transfer? WORKS! Si nu sunt probleme nici daca folositi alt sistem de operare in afara de windows. Voice chat? Calitate mult mai buna decat cu Yahoo. DE CE DREQ NU FOLOSIM GOOGLE TALK???!

Incep de acum treptat procesul de a renunta la toate serviciile oferite de yahoo. Partea trista este ca majoritatea lumii foloseste yahoo, deci va mai dura ceva pana sa pot sa fac schimbarea in totalitate, but it will happen!

Now free your mind and join me! Use open protocols!

3 comentarii:

  1. eheee,de cand incerc eu sa renunt la yahoo, da e greu ca e bine inradacinat.
    nu pot sa trec pe google talk pentru ca toti cu care vorbesc sunt pe yahoo,si ei nu vor sa schimbe pentru ca la randul lor, toti cu care vorbesc ei sunt pe yahoo, si tot asa

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, și mie îmi vine să îmi iau toți cunoscuții de ureche și să îi trec pe gtalk. Dar nu merge. Lumea vrea webcam (care poate fi util până la un punct), imvironments, toate rahaturile de care eu unul nu am nevoie.

    Până una alta, soluția cea mai elegantă e (pentru Ubuntu users) PPA-ul: https://launchpad.net/~pidgin-developers/+archive/ppa . Are și repository pentru Jaunty și merge.

    RăspundețiȘtergere
  3. Yep, true... E greu sa convingi pe toata lumea sa treaca de pe yahoo pe google talk... si toti ofera acelasi argument... Ce nu inteleg eu... e daca EU vreau sa trec, si TU vrei sa treci, de ce nu folosim noi 2 google talk in paralel cu yahoo? Dupa ce mergem noi, o sa mai vina si X si Y... Asta intreb pe toata lumea!

    BTW, ty spyked pentru solutie, citisem de ea dar am fost prea plina de draci sa o incerc. Anywayz, confirm ca cu versiunea aia merge :)

    RăspundețiȘtergere