marți, 16 iunie 2009

Experiment cu google adsense

E interesant cum un blog proaspat inceput poate avea atatia vizitatori... aka daca nu scriu absolut nimic, google aduce cel putin 3-4 oameni pe zi... iar daca afisez ceva, eventual postez si linkul la status pe mess, am pana la 50 de vizitatori pe zi.

Ce ar fi daca as pune si niste reclame? Sunt puse intr-un spatiu care este oricum gol, deci nu va impiedica in nici un fel functionalitatea blogului, de asemenea e doar text, nu va distrage atentia de la lectura ... nu deranjeaza pe nimeni, si in plus ati putea gasi one day vreun link util pe-acolo...

So... oare cat se poate castiga din reclame in conditiile astea? Nu urmaresc neaparat profitul obtinut, ci mai exact sa imi satisfac o curiozitate. Daca sunteti curiosi, voi posta si rezultatele acestui mic experiment.

In alta ordine de idei, nu am mai avut timp sa postez toti algoritmii inainte de examen... desi am vazut ca au fost cititi si destul de cautati pe google... in special inainte de examen. Vor mai urma, dar probabil dupa sesiune... Acum am un alt examen urat... electronica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu