sâmbătă, 31 octombrie 2009

Pentru fumatorii idioti

Warning: rant si limbaj inadecvat minorilor.

Un alt exemplu care ma face sa imi pierd speranta in omenire ca au cacat pe post de creieir.

Dragi fumatori care au creierul format dintr-un singur neuron singuratic, postul asta e pentru voi. Ok, inteleg ca fumati, si eu fumez. Inteleg ca fumati pe balcon, si mie imi place sa fac asta, nu afum casa oamenilor si e un peisaj mai placut. Inteleg ca va e lene sa luati scrumiera, sau poate nu are omul in casa, si aruncati tigarea aprinsa de pe balcon, si eu mai fac asta uneori. DA UITATI-VA DREQ UNDE O ARUNCATI SA NU TREACA NIMENI PE STRADA, PISAM-AS PE MAMA VOASTRA CA NU V-A INVATAT SA AVETI GRIJA CE FACETI CU CEVA CARE ARDE!

Ma refer in particular la mama ta, handicapatule care sta pe Alexandru Obregia la blocul din dreptul statiei Aliorului, care acum jumate de ora a aruncat tigarea aia. Am ditamai gaura in ghiozdan momentan din cauza ta, fir-ai al dreq, si zic mersi ca nu a cazut tigarea prin gaura, ca aveam si un laptop acolo, si daca cadea pe laptop, sunt foarte sigura ca e cam ilegal ce ai facut, si da, sunam la politie, si te asigur ca te gaseau. Daca citesti postul asta, in orice caz, imi datorezi un ghiozdan nou!

Morala: copii, fumati, faceti ce vreti cu tigarile, dar aveti dreq grija sa nu dati foc la nimic!

Un comentariu: