miercuri, 29 iulie 2009

Dupa o alta pauza lunga...

E bine sa fii in vacanta... timp liber, jocuri multe... Mai apuci sa mai lucrezi la alte proiecte de programare... dar inspiratie pentru blog = 0...

Totusi, acum am strans o serie de subiecte unele geeky, altele mai putin geeky, despre care voi posta in zilele urmatoare.

Chestii interesante pe care le-am observat: e nice cat trafic poate aduce google pe o pagina... chiar daca nu mai postezi nimic nou... am avut cel putin o vizita in fiecare zi... De asemenea, adsense nu ajuta. Oamenii deja au invatat ce sunt alea reclame, nu se mai da click pe ele, decat daca e ceva deosebit de interesant (3 clicks so far).

Anyway, back to posting! :)

3 comentarii:

  1. Adevărul e că nimeni nu se mai uită la reclame. Ba mai mult, cu cât sunt mai multe, cu atât mai rar te vor revizita.

    Nici eu nu prea am subiecte dar le scriu în aşa fel încât să pară că am ;) Din fericire, la mine există posibilitatea de a posta ceva la un moment în viitor şi asta ajută foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu asta, in special oamenii cu ceva IT knowledge. Le-am pus, dupa cum ziceam, mai mult ca un experiment. Am scos add-ul din mijlocul paginii, ca incepea sa ma cam enerveze si pe mine. Il las pe cel lateral. De ce? Sa fie.

    Oricum nu scriu ca sa ma viziteze lumea, ci din pura plictiseala. Subiectele mele sunt oricum random, in mare parte. Unele insa sunt chiar utile, atat pentru mine sa am un quick reference thingy, cat si pentru altii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe ăla lateral nu l-am observat. Bine, m-am oprit mereu la ăla care număra zilele până la începerea facultăţii :P

    RăspundețiȘtergere