luni, 23 februarie 2009

Linux + placa de sunet incorporata Realtek ALC1200 8-Channel

Am avut mici probleme cu placa asta de sunet... M-am gandit sa va impartasesc solutia cea mai simpla.

Pe scurt: cu kernelul 2.6.27-11 merge, cu 2.6.27-7 nu merge.

Pe lung: mi-am luat o placa de baza noua, Asus M3N78-PRO si am bagat initial un Kubuntu 8.10 (ca el recunoaste cele mai multe drivere si da cea mai putina bataie de cap, se va schimba cat de curand in Slackware). Totul mergea ok, mai putin sunetul. Modului snd_hda_intel era teoretic incarcat, si cu asta trebuia sa mearga... Dar desi lspci si lsmod imi arata ca totul e ok, aplicatiile se comportau ca si cand nu exista nici o placa de sunet. Dupa mai multe incercari nereusite de a reincarca modulul de kernel, cautare de alte drivere, etc, Kubuntu s-a oferit frumos sa faca un update la kernel... si surpriza: merge :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu