miercuri, 3 noiembrie 2010

Back to writing...

Acu ca am reusit sa mai rezolv din probleme, m-am gandit ca ar fi bine sa revin la scris si pe blog. Motivul principal este ca, spre surprinderea mea, inca am 50+ vizite pe luna de pe google, in general de la boboci care vor sa stie cum e la poli probabil, sau sa citeasca diverse tutoriale...

Prin urmare, voi continua cu review-ul materiilor din anul 2.

Trebuie sa mentionez ca anul 2 a fost pentru mine unul de kkt. Am venit la poli sperand ca voi da de profesori buni, ca va fi fun, ca nu va mai trebui sa tocesc, ci doar sa inteleg... prostii d-astea la care se asteapta toti bobocii... Consecinta a fost ca in anul 2 mi-am bagat pwla, mai ales ca nu am avut mai deloc materii de programare, ci in schimb multe materii total idioate si inutile, predate ca dreq. Consecinta: multe restante, de care acum intr-un final am scapat.

Mai incolo, avand in vedere ca imi voi face master-ul in Danemarca, ma gandesc ca ar fi util sa postez si procedura pentru asta, ce si cum e, etc. Poate intereseaza pe cineva.

So... expect more updates in the near future! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu